CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 15 februarie 2011

RETETA PENTRU GLICEMIE CU PRODUSE APICOLE

Sam spune...
300 gr polen,bine pisat,3 sticlute tinctura de propolis,1,5kg de miere,10gr laptisor de matca pur,toate amestecate bine cu 400ml de ser pftiziologic,cumnatul meu a luat regulat din acest amestec si a scazut glicemia la nivel normal.de atunci toata familia consuma din acest produs naturist.se pastreaza la frigider si se consuma 1/2 lingurite inainte de fiecare masa. 
......................
Nu pot verifica cele spuse de Sam, dar trebuie sa recunoastem ca ingredientele de mai sus nu pot sa faca decit...bine sanatatii!!!

Merita incercat. Eu am o colega care a ajuns la 4 insuline pe zi. Deabia astept sa ii recomand si ei poate ii va fi de folos
(preluat de pe blogul Rodicai- familia sa se ocupa cu cresterea albinelor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu